בית הספר למקצועות טכנולוגיים

קליניקה בעיצוב ואפיון חוויית משתמש למיזמים

קורס המיועד לא/נשים שכבר רכשו את המקצוע ומעוניינים/ות לרכוש ניסיון מעשי בעבודה מול לקוחות אמיתיים
שמריצים מיזם הזנק. יתקיים במתכונת עבודה של חברת יעוץ, בה מאפיינים צעירים עובדים על פרויקטים אמיתיים
ומקבלים ליווי וחניכה מאנשי מקצוע ותיקים ומנוסים.

ממונה אקדמי – פרופ' עופר ארזי
מרצה מוביל – שי בן-ברק – מרצה בתכנית לתואר שני ב- HCI באוניברסיטת חיפה. יועץ ומאפיין חוויית משתמש בכיר, עם
ניסיון של למעלה משני עשורים באיפיון מערכות מורכבות ומוצרים משמעותיים.

קמפוס הנמל
צפי פתיחה: 01.05.2024

פוסט_מהפכת NOCODE

קורס מטמיעי מערכות דיגיטליות לצמיחה עסקית

הובלת מהפכת ה-No-Code בארגונים
המהפכה כבר כאן. מערכות דיגיטליות מבוססות טכנולוגיית No-Code משנות את כללי המשחק עבור ארגונים! הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לאנשים שאינם מתכנתים לפתח סביבות עבודה, לבנות תהליכים אוטומטיים וליצור אפליקציות לארגון תוך חיסכון של עד 80% מזמן העבודה והעלויות!

ממונה אקדמי – ד"ר יוסי פרלמן
מרצה מובילשגיא גולדברגר, מומחה No-Code ופתרונות למידה, בעל ניסיון רב בהובלת תהליכי ייעוץ, הכשרה, בנייה והטמעה של כלי No-Code עבור חברות מובילות וגלובליות (גוגל, אמזון ומיקרוסופט). 

קמפוס האוניברסיטה
צפי פתיחה: 09.05.2024

פוסט_קמפיין ממומן_1

קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC

תחום הדיגיטל נמצא בהתפתחות מתמדת והתוכנית תוכננה כך שתקנה למשתתפים בו ידע וכלים מעשיים לקידום עסקים והשתלבות בשוק העבודה. הדרך לקידום המוצר שלכם באינטרנט מתחילה כאן!
*הקורס מוכר לצרכי מימון ומוכר ע"י משרד העבודה.

ממונה אקדמי – ד"ר יוסי פרלמן
מרצה מוביל – מר יואל ברק, בעל נסיון עשיר של כ- 25 שנה בתחום הפרסום הדיגיטלי, שיווק ומכירות. 

קמפוס האוניברסיטה
צפי פתיחה:  16.05.2024

פוסט_שיווק דיגיטאלי_1

קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית

ניהול ושיווק מדיה חברתית הפך בשנים האחרונות לאחת מאבני היסוד של כל עסק מצליח. לימוד התחום יאפשר לכם לרכוש מקצוע נדרש ורווחי תוך מספר חודשים של לימודים מרתקים ומעניינים.
*הקורס מוכר לצרכי מימון ומוכר ע"י משרד העבודה.

ממונה אקדמי – ד"ר יוסי פרלמן
מרצה מוביל – מר יואל ברק, בעל נסיון עשיר של כ- 25 שנה בתחום הפרסום הדיגיטלי, שיווק ומכירות. 

קמפוס האוניברסיטה
צפי פתיחה: 19.05.2024