קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC

תחום הדיגיטל נמצא בהתפתחות מתמדת והתוכנית תוכננה כך שתקנה למשתתפים בו ידע וכלים מעשיים לקידום עסקים והשתלבות בשוק העבודה.
הדרך לקידום המוצר שלכם באינטרנט מתחילה כאן!
מודל השיווק באינטרנט – Pay Per Click הינו מודל לפיו המפרסמים משלמים על כל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם.
מדובר בטכניקה יעילה ביותר לקידום מוצרים אונליין כשהמטרה היא למשוך תנועת גולשים לאתר המפרסם ובכך להגדיל את פוטנציאל המכירות.
רוצים ללמוד כיצד לעשות זאת בדרך המקצועית והטובה ביותר?
הצטרפו אלינו לקורס מרתק וסוחף אל סודות ניהול הקמפיינים הממומנים.
בקורס נתכנן וניצור קמפיינים PPC במגוון ערוצים, נעצב דפי נחיתה, ננתח מגמות, נעקוב אחרי הטרנדים הכי עכשוויים ועוד.
*הקורס מוכר לצרכי מימון ופקדון ובפיקוח משרד העבודה.

קהל היעד ותנאי קבלה:

פתוח לקהל הרחב, למעוניינים להיכנס לתחום או/ו לעוסקים בתחום השיווק ולבעלי עסקים ואתרים אונליין המעוניינים להגדיל את היקפי הפעילות שלהם. 
נדרש ידע בתפעול מחשב, הכרות עם סביבת האינטרנט ואנגלית ברמת הבנה.

*** דורשי עבודה אשר מוכרים ע"י לשכת התעסוקה מוזמנים לבדוק את זכאותם מול הלשכה לקבלת שוברים למימוש בתוכנית זו.

היקף הקורס: 140 שעות אקדמאיות
משך הקורס כ- 7 חודשים

בין הנושאים הנלמדים בקורס:

  • מבוא לשיווק ופרסום
  • אסטרטגיה שיווקית
  • מערכת השיווק והפרסום ב-GOOGLE
  • פלטפורמות מובילות במדיה החברתית
  • כישורי עבודה ולמידה
  • שלבי הקמת עסק עצמאי
  • התנהלות פיננסית נבונה
  • מושגי ייסוד בשיווק ממומן
  • מערכת השיווק הממומן של Google, Google Ads, Facebook Ads
  • קידום תוכן ממומן- Outbrain/Taboola
  • קידום ממומן ב-Linkedin
  • הפקת דוחות ללקוח

ממונה אקדמי: ד"ר עופר פרצ'ב

 

למסיימים תוענק תעודת סיום יוקרתית מטעם אוניברסיטת חיפה מוכרת ע"י משרד העבודה.

**הקורס בפיקוח משרד העבודה ומוכר לצרכי מימון ופקדון.

צפי פתיחה: שנת הלימודים תשפ"ה

קמפוס האוניברסיטה
שעות 16:30-20:30

**פתיחת הקורס מותנית במינימום משתתפים