קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית

הקורס שיקנה לך את כל הכלים להפוך למנהל מדיה חברתית בעידן הרשתות החברתיות!
ניהול ושיווק מדיה חברתית הפך בשנים האחרונות לאחת מאבני היסוד של כל עסק מצליח.
לימוד התחום יאפשר לכם לרכוש מקצוע נדרש ורווחי תוך מספר חודשים של לימודים מרתקים ומעניינים.
תחום הדיגיטל נמצא בהתפתחות מתמדת והקורס תוכנן כך שיקנה למשתתפים בו ידע וכלים מעשיים לקידום עסקים והשתלבות בשוק העבודה.

במהלך הקורס:

  • תלמדו הקמת פלטפורמות חברתיות וניהולן (פייסבוק, אינסטגרם, YouTube ועוד).
  • תלמדו ניהול קהילות עסקיות חברתיות.
  • תלמדו כיצד בונים תוכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית.
  • תלמדו הקמת פרסום ממומן/ויראלי.
  • תוכשרו בקריאת ידיעות הקשורות לעולם הדיגיטלי-אינטרנטי ומגמות בזירה הדיגיטלית.
    *הקורס מוכר לצרכי מימון ומוכר ע"י משרד העבודה.

קהל היעד ותנאי קבלה:

פתוח לקהל הרחב, למעוניינים להיכנס לתחום או/ו לעוסקים בתחום השיווק ולבעלי עסקים ואתרים אונליין המעוניינים להגדיל את היקפי הפעילות שלהם.
נדרש ידע בתפעול מחשב, הכרות עם סביבת האינטרנט ואנגלית ברמת הבנה.

*** דורשי עבודה אשר מוכרים ע"י לשכת התעסוקה מוזמנים לבדוק את זכאותם מול הלשכה לקבלת שוברים למימוש בתוכנית זו.

היקף הקורס: 124 שעות אקדמאיות
משך הקורס כ- 6 חודשים

בין הנושאים הנלמדים בקורס:

  • מבוא לשיווק ופרסום
  • אסטרטגיה שיווקית
  • מערכת השיווק והפרסום ב-GOOGLE
  • פלטפורמות מובילות במדיה החברתית
  • כישורי עבודה ולמידה
  • שלבי הקמת עסק עצמאי
  • התנהלות פיננסית נבונה
  • תמחור והגשת הצעות מחיר
  • ניהול ושיווק מדיה חברתית
  • בניית אסטרטגיית תוכן
  • כתיבה שיווקית
  • קידום תוכן אורגני של רשתות חברתיות
  • ניהול משברים
  • קידום ממומן

ממונה אקדמי: ד"ר עופר פרצ'ב.

למסיימים תוענק תעודת סיום יוקרתית מטעם אוניברסיטת חיפה מוכרת ע"י משרד העבודה.

**הקורס בפיקוח משרד העבודה ומוכר לצרכי מימון ופקדון

צפי פתיחה:  מחזור הבא ייפתח בשנת תשפ"ה

קמפוס האוניברסיטה
 שעות 16:30-20:30

*פתיחת הקורס מותנית במינימום משתתפים.