מנהל מוצר –Product Manager

התפתחות הטכנולוגיה יצרה את ההכרה בצורך בתפקיד מנהל מוצר באופן בולט בחברות ההייטק, בכל החברות השונות, ובארגונים העסקיים.

התכנית מכשירה לתפקיד ניהולי מהותי בכל ארגון המשלב ניהול עסקי וניהול טכנולוגי, ע"י הקניית כל הכלים לניתוח רבדים שונים החל מניתוח צרכי לקוח, מחקרי שוק ועוד, אפיונים בנושאים שונים כגון איפיון המיתוג, המודל העסקי, אסטרטגיות המחרה, פרסום שיווק ועוד עד ליישום.

למי מיועדת התכנית
  • מנהלי מוצר הרוצים להעמיק את הידע ולרכוש כלים נוספים
  • עובדים בחברות הרוצים להתקדם בתחום השיווקי-מוצרי-טכנולוגי
  • אנשים השוקלים להתמודד על תפקיד מנהל מוצר
  • בעלי תפקידים העובדים עם מנהלי מוצר: מנהלי מו"פ או הנדסה, מנהלי פיתוח עיסקי, מנהלי שיווק, מנהלי ייצור, מנמ"ר, מנהלי ביקורת איכות ומנהלי תפעול
  • יזמים ומנהלי חברות הרוצים להבין יותר את תהליך פיתוח וניהול המוצרים
משך הקורס

מפגש אחת לשבוע בין השעות 16:30-19:45.

60 שעות פרונטאליות, המלוות בתרגולים מעשיים ובניתוח Case studies.  

*נתון לשינויים

  • ייתכנו שינויים בימי לימוד, ובמועד פתיחה.
  • פתיחת כל תוכנית מותנית במספר נרשמים.
תכנית לימודים

בין הנושאים הנלמדים:

הצרכן המודרני.

ניתוח צרכי לקוח.

שיטות לפילוח שוק.

ניהול מיתוג.

מחקרי שוק

ניתוח תחרותי מקוון

אפיון מודל עיסקי

אסטרטגיה מוצרית, המחרה, ערוצי הפצה ופרסום

KPI ומטריקות לכל התחומים השיווקיים

*יתכנו שינויים

שיטות הלימוד

התכנית משלבת הרצאות עיוניות, תרגילים וניתוח אירועים תוך שימוש בעזרי לימוד מתקדמים.

תעודה

לעומדים בדרישות התכנית לרבות השתתפות פעילה במפגשים, הגשת עבודות ותרגילים, תוענק תעודת סיום מטעם אוניברסיטת חיפה, לימודי המשך ולימודי חוץ.

מועדי פתיחת קורסים

יום לימודים:

בין השעות:

צפי פתיחה:

סגירת תפריט