הטכנולוגיה בעידן הדיגיטלי מאפשרת למנהלי השיווק להגיע להחלטות מקצועיות ואיכותיות בעזרת הכלים החדשניים שהיא מעמידה בפניהם .
האתגר המרכזי העומד כיום בפני החברות השונות למול ה big data שמגיע ממקורות רבים, מגוונים והעובדה שהינו דינאמי מחייב אנליזה של הנתונים במטרה להגיע לתכנית שיווקית שתשיג את יעדיה .
ייחודה של התכנית בקבלת ארגז כלים מקצועי-טכנולוגי המעניק את כל הדרוש לניתוח הנתונים באופן מדעי ומדויק.
הלמידה מתבצעת תוך תרגול וניתוח case studies אמיתיים בכל הנושאים הנלמדים.