שיווק מבוסס נתונים MDA - Marketing Data Analyst

הטכנולוגיה בעידן הדיגיטלי מאפשרת למנהלי השיווק להגיע להחלטות מקצועיות ואיכותיות בעזרת הכלים החדשניים שהיא מעמידה בפניהם .

האתגר המרכזי העומד כיום בפני החברות השונות למול ה big data שמגיע ממקורות רבים, מגוונים והעובדה שהינו דינאמי מחייב אנליזה של הנתונים במטרה להגיע לתכנית שיווקית שתשיג את יעדיה .

ייחודה של התכנית בקבלת ארגז כלים מקצועי-טכנולוגי המעניק את כל הדרוש לניתוח הנתונים באופן מדעי ומדויק.

הלמידה מתבצעת תוך תרגול וניתוח case studies אמיתיים בכל הנושאים הנלמדים.

למי מיועדת התכנית
  • מנהלי חברות, אגפים ומחלקות הרוצים לגבש אסטרטגיה
  • יזמים המגבשים כיוון עיסקי
  • מנהלי מוצר הרוצים להתנסות בשימוש בכלי מחקר פשוטים
  • אנשי עסקים השוקלים כניסה לתחום חדש
  • יועצים הרוצים להשתלם בתחום
  • עובדים בחברות הרוצים להתקדם בתחום השיווקי-מוצרי-טכנולוגי
  • אנשים בין תפקידים השוקלים להתמודד על תפקיד מנהל מוצר או מנהל מחקרי שוק
משך הקורס

התכנית בהיקף של 60 שעות הוראה.

המפגשים יערכו אחת לשבוע

*נתון לשינויים

תכנית לימודים

בין הנושאים הנלמדים:

מחקרי שוק

איסוף וניתוח מידע ממקורות משניים

בעיית המחקר ביחס לבעיה העיסקית והגדרת שיטת (Design ) המחקר

מחקרים איכותניים ומחקרים כמותניים

מחקר צרכי הלקוח

מחקר תחרותי

שיטות לפילוח שוק.

ניתוחי ביקושים

מחקרי שוק בזמן התראה קצר

ניתוח תוצאות קמפיינים.

הצגת תוצאות המחקר

שגיאות במחקר שיווקי שיש להימנע מיהן

*יתכנו שינויים

שיטות הלימוד

התכנית משלבת הרצאות עיוניות, תרגילים וניתוח אירועים תוך שימוש בעזרי לימוד מתקדמים.

תעודה

לעומדים בדרישות התכנית לרבות השתתפות פעילה במפגשים, הגשת עבודות ותרגילים, תוענק תעודת סיום מטעם אוניברסיטת חיפה, לימודי המשך ולימודי חוץ.

מועדי פתיחת קורסים

יום לימודים:

בין השעות:

צפי פתיחה:

סגירת תפריט