יחסי ציבור דיגיטליים

המהפכה הדיגיטלית העצימה את כוחם של המדיות החברתיות, ואיתם את חשיבותו של איש יחסי הציבור בארגונים השונים.

יחסי ציבור בעידן בו המדיה הדיגיטלית שולטת הם אלו שעושים את ההבדל בין הצלחה לכישלון של כל ארגון גדול או קטן ושל העסקים העצמאים.

התכנית המוצעת הינה עדכנית, חדשנית ומעשית. ההרצאות מלוות בתרגולים ודוגמאות מהשטח.

משימת הסיום הינה כתיבת תכנית יח"צ לכל גוף שיבחר הסטודנט, ולפי מסגרת התכנית שתילמד בכיתה.

למי מיועדת התכנית

לכל מי שעובד או מעוניין לעבוד כאיש יחסי ציבור, דוברות, תקשורת, פרסום ושיווק.

עצמאיים המעוניינים לעשות יח"צ לעסקיהם במדיות השונות.

משך הקורס

60 שעות אקדמיות אחת לשבוע בשעות אחה"צ.

תכנית לימודים

מבין הנושאים הנלמדים בתכנית*:

מפת התקשורת הישראלית

התחומים השונים: פרסום, יח"צ, תקשורת שיווקית, דוברות

עבודה עם העיתונאות

בניית תכנית תקשורתית אסטרוגית

קמפיין יח"צ

מיתוג

סוגי יח"צ

יח"צ דיגיטליים

טיפול במשברים

*יתכנו שינויים

תעודה

לעומדים בדרישות התכנית, לרבות נוכחות מלאה, תוענק תעודת גמר מטעם היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ, באוניברסיטת חיפה.

מועדי פתיחת קורסים

יום לימודים:

בין השעות:

צפי פתיחה:

סגירת תפריט